Seolto bruist

Het seizoen 2023 – 2024 staat op het punt van beginnen, waar sommige van jullie nog genieten van een welverdiende vakantie (of zelfs nog tegoed hebben), zijn anderen inmiddels alweer aan het trainen en zijn de eerste oefenwedstrijden al achter de rug. Ik heb zelfs al gehoord dat de eerste teamuitjes en teambuilding activiteiten ook al weer een feit zijn. Hoe gezellig en mooi is dat; terwijl de competitie nog niet is begonnen, bruist het al van de activiteiten binnen de gezelligste vereniging van Zeeland. Ik hoop dat er nog velen mogen volgen!

Nieuwe wedstrijdshirts

Zaterdag 9 september zal de competitie starten voor iedereen en dan zal onze kantine weer het bruisende en gezellige middelpunt zijn voor onze vereniging. Voor alle jeugdteams een mooi moment, er zijn nieuwe wedstrijdshirts aangeschaft voor jullie, dus zij gaan zeker goed voor de dag komen in hun nieuwe outfit! Ik stel voor dat de foto’s worden gedeeld via onze socials, zodat heel korfballend Zeeland kan zien dat Seolto er in het nieuw bij loopt!

“Een vereniging maak(t) je samen” zal ook dit seizoen weer een waarheid als een koe zijn! De leden maken de vereniging en samen zullen we het seizoen ‘23-‘24 weer vorm gaan geven zoals dat bij Seolto past, iedereen zal hieraan zijn of haar steentje moeten bijdragen. Heb jij jezelf weleens de vraag gesteld wat jouw bijdrage is aan de vereniging? Nou…..? Praat er eens over met elkaar! Met teamgenoten, langs de lijn bij een wedstrijd of op het terras met een drankje! Er is altijd wel een taak of functie die passend is voor jou!

Binnen het bestuur zijn we nog altijd in gesprek met de gemeente over de toekomst van Sportpark Bonedijke, we hopen dat lopende dit seizoen hier meer duidelijkheid overkomt. Daarnaast zullen we op korte termijn een nieuwe website presenteren en worden er nieuwe statuten aangeboden aan de ALV, deze zal woensdag 18 oktober plaatsvinden.

Ik wens iedereen een sportief en veilig seizoen toe en met heel veel plezier! Ik hoop jullie allemaal te mogen begroeten op Sportpark Bonedijke.

Met sportieve groet,
Marco van der Meule