De nieuwe website is het resultaat van nauwe samenwerking tussen het bestuur van de vereniging en diverse vrijwilligers. Het doel was om een platform te creëren dat niet alleen informatief is, maar ook interactief en gebruiksvriendelijk.

Een van de opvallende kenmerken van de nieuwe website is de verbeterde navigatie. Bezoekers kunnen nu eenvoudig door de verschillende secties bladeren, zoals wedstrijdverslagen, nieuwsberichten, activiteitenkalender en informatie over lidmaatschap. Bovendien is er een speciale sectie gewijd aan de geschiedenis van de vereniging, waarin de rijke traditie en successen van Seolto worden belicht.

Daarnaast is er veel aandacht besteed aan visuele aantrekkelijkheid en responsiviteit, zodat de website goed toegankelijk is op zowel desktops als mobiele apparaten. Dit stelt gebruikers in staat om altijd en overal op de hoogte te blijven van het laatste nieuws en de ontwikkelingen binnen de vereniging.

“Wij zijn ontzettend trots op de lancering van onze nieuwe website,” aldus voorzitter Marco van der Meule.

“Dit is een belangrijke mijlpaal voor Seolto en we geloven dat het ons zal helpen om onze community te versterken en nieuwe leden aan te trekken. We nodigen iedereen uit om een kijkje te nemen en te ontdekken wat onze vereniging te bieden heeft.”

Met de lancering van de nieuwe website zet Korfbalvereniging Seolto een grote stap voorwaarts in haar digitale strategie. Het is een blijk van hun toewijding aan het creëren van een dynamische en inclusieve online omgeving voor iedereen die geïnteresseerd is in de prachtige sport van korfbal.