Zaterdag 17 juni waren de laatste wedstrijden van het seizoen

Begin van de middag werden een aantal kampioenen van de jeugd gehuldigd, maar al snel werd het springkussen ontdekt en werd daar het plezier aan beleefd.

Het 2e wist zich door winst op Erasmus 2 te handhaven in de 3e klasse, het 1e verloor helaas. Het 1e zou daardoor degraderen naar de 2e klasse, maar kreeg snel daarna te horen dat het alsnog volgend seizoen in de 2e klasse mag blijven spelen! Dit is voor de club en de selectie zelf erg leuk, leerzaam en uitdagend.

Het was vervolgens een heerlijke avond, waarbij er genoten werd van de BBQ en iedereen gezellig lang op het terras bleef hangen. Een betere afsluiting van het seizoen kan bijna niet. Voor nu, een fijne vakantie, en tot volgend seizoen!