Laat ik beginnen met iedereen een gezond en sportief jaar toe te wensen!

Ik hoop dat jullie allen hele fijne feestdagen hebben gehad en met een frisse blik 2024 tegemoet treden.

Voor het bestuur gaat het jaar 2024 goed van start, er zijn namelijk twee nieuwe bestuursleden die ik mag aankondigen. In december hebben ze al bij ons aan tafel gezeten: Silke Boer en Joanita de Pagter. We zijn heel erg blij dat we deze twee dames aan ons bestuur mogen toevoegen, dit geeft ons de kans om de verschillende taken beter te verdelen en de werkdruk te verlagen. Voor een gemengde sport als korfbal denk ik dat het goed is dat er een gemengd bestuur is, we zijn nu eenmaal verschillend. Silke en Joanita; heel veel plezier en succes met jullie nieuwe uitdaging!

Aan het begin van dit seizoen is Martin Schouten begonnen aan de sponsorcommissie, na een kleine valse start, heeft hij inmiddels alles aardig op de rails gezet. De eerste resultaten zijn een feit! De penningmeester heeft tijdens de bestuursvergadering al aangegeven erg blij te zijn met de nieuwe initiatieven en de geldbronnen die naar Seolto leiden. Wij wensen Martin veel succes bij het uitbouwen van het sponsorbeleid en het sponsorbestand! Mocht iemand tips hebben van bedrijven die geïnteresseerd zijn in sponsoring, neem dan contact op met Martin. Dit kan via sponsorseolto@gmail.com

De competitie heeft nu bijna een maand stilgelegen, iedereen zal dan ook reikhalzend uitkijken naar de tweede helft van de zaalcompetitie. Alle ploegen zullen zaterdag 13 januari weer op scherp moeten staan! Als we kijken naar de standen dan zijn er genoeg ploegen die nog ergens voor spelen! Seolto E1 en Seolto E2 zijn bij elkaar ingedeeld en lijken goed aan elkaar gewaagd! E1 moet E2 momenteel één plekje boven zich dulden! C1 heeft inmiddels ontdekt wat winnen is, hoe leuk is dat, nadat je op het veld alles hebt verloren om nu goed mee te kunnen en zo nu en dan zelfs te winnen! Seolto B2 ligt op koers voor het kampioenschap, een fanatiek ploegje hoor, nog geen wedstrijd verloren!

Ons vlaggenschip doet het goed in de tweede klasse, een keurig plek in de middenmoot is het resultaat tot nu toe, maar met drie ploegen vlak onder zich, moeten ze zich gewaarschuwd voelen! Ze kunnen geen steken laten vallen tegen Ventura Sport, Good Luck en OZC. Laat die laatstgenoemde ploeg nou de eerstvolgende tegenstander zijn in de Baskensburg. Ik roep iedereen dan ook op om zaterdag 13 januari naar de Baskensburg te komen en Seolto 1 aan een overwinning te helpen.

Samen maak(t) je een vereniging!

Ik hoop jullie zaterdag 13 januari weer te mogen ontmoeten langs de lijn bij één van de vele wedstrijden in de Baskensburg!

Met sportieve groet,
Marco van der Meule