In september 2022 hadden we een succesvolle themabijeenkomst met alle commissieleden, één van de conclusies van die avond was, dat er buitenom commissieleden nog wel meer betrokken leden zijn die hierbij aanwezig zouden willen zijn. Daarom nodigen we al die leden uit die zich betrokken voelen bij de vereniging en mee willen denken en praten over hoe we samen de vereniging vormgeven.

Vrijdag 15 september; aanvang 19.30 uur, clubhuis open vanaf 19.00 uur.

We verwachten uiterlijk 21.00 uur gereed te zijn. Na afloop zal er tijd zijn om informeel bij te praten en af te stemmen onder het genot van een drankje.

In deze bijeenkomst zullen we samen starten met een terugblik op de acties en besluiten van de themabijeenkomst van vorig jaar. Vorig jaar was gericht op samenwerking binnen en tussen commissies, dit jaar willen we ook tijd vrijmaken voor inhoudelijke onderwerpen welke spelen binnen de vereniging en commissies.

We zien uit naar een effectieve en bovenal gezellige bijeenkomst!

Met sportieve groet,
Het bestuur.