Wat gaan we doen? Nou, we gaan naar Kanoa (Home – Kanoa) aan het Veerse Meer, waar we ons eigen kamp inrichten met Tipi-tenten.

We vertrekken op vrijdagmiddag om 16.00 per fiets vanaf het clubgebouw. Daarbij zullen we rekening houden met de kinderen die pas vrijdagmiddag laat uit zijn van school. Vervolgens hebben we een leuke, eerste activiteit gepland op vrijdagavond.

Zaterdag is de grote dag, vol met toffe, sportieve, maar bovenal gezellige activiteiten. Na een feestelijke avond, gaan we dan zondagochtend na het ontbijt terug naar Vlissingen, zodat iedereen ruim tijd heeft om zich weer op het dagelijkse schoolleven te storten.  We weten dat er op sommige scholen een toetsweek is, dus hiermee is in de tijd rekening gehouden. Indien gewenst, kunnen we hierover ook individuele afspraken maken.

Wanneer is het dit-moet-je-echt-niet-missen Seoltokamp?

Van vrijdagmiddag na school (16.00) t/m zondag rond het middaguur (11.30).

Kosten? De eigen bijdrage is €65,-. Dus kijk je ouders lief aan, beloof dat je drie maanden de afwas doet zonder te zeuren, nu echt altijd je kamer opruimt en je elke zaterdag na de wedstrijd de auto gaat wassen.

Natuurlijk wil je mee. Geef je op via de website www.kvseolto.nl, betalen gaat via bankrekeningnummer: IBAN nr. NL82RABO0349380163 ’t.n.v. KV Seolto.

Wij zoeken nog ouders die activiteiten willen begeleiden, willen koken en bagage willen brengen of ophalen.

Helpen jullie mee?

Aanmelden voor Jeugdkamp

Wat fijn dat je mee wilt doen aan onze activiteit!
Als je onderstaande velden invult, is het geregeld en zie we je graag op de opgegeven datum!