We hebben ongeveer 230 leden van jong tot oud en van sportief tot gezellig en alle combinaties daarvan. We gaan op een respectvolle manier met elkaar om. In 2012 zijn we van Lammerenburg naar sportveld Bonedijke verhuisd. Ons clubhuis staat nu aan de Olympiaweg waar ook onze velden zijn. De zaalwedstrijden spelen we in de Baskensburg.
Sinds 21 april 2012 heeft Seolto de Lammerenburg verlaten en speelt het op een nieuw sportpark, Sportpark Bonedijke. Sportpark Bonedijke biedt onderdak aan twee verenigingen, KV Seolto en SV Walcheren.
KV Seolto beschikt over drie kunstgrasvelden en een groot clubgebouw. SV Walcheren beschikt over een viertal grasvelden en heeft tevens een eigen clubhuis. KV Seolto is een bloeiende vereniging met iets meer dan 200 enthousiaste leden, verdeeld over 15 teams en niet spelende leden.