Berichten

We gaan beginnen!

We hebben er drie weken op moeten wachten, drie weken geen competitie, maar zaterdag was het dan zover; we mochten eindelijk weer! Altijd fijn om in deze koude dagen weer lekker binnen te mogen korfballen. Als we terugkijken naar de najaarscompetitie weten we dat er vier teams kampioen zijn geworden; Seolto E1, Seolto C1, Seolto B1 en Seolto 4. Een mooie prestatie van deze ploegen waarmee we ze natuurlijk feliciteren. De medailles zijn uitgereikt en de feestjes gevierd! Kijken wat alle teams in de zaal kunnen waarmaken. Waar C1, B1 en A1 uitspreken te willen strijden voor het kampioenschap, zullen andere teams het plezier voorop stellen. En dat is goed, want met plezier bereik je vaak net ietsje meer in een teamsport! Goed samenspel en de juiste oefeningen leiden meestal tot mooie overwinningen 😊.

Wat mogen we verwachten van ons vlaggenschip? Na een moeizame start dit seizoen, overschaduwd door blessures, zou je verwachten dat ze in staat moeten zijn om bovenin mee te strijden. De indeling staat in ieder geval garant voor vele mooie wedstrijden, want met vijf tegenstanders uit Zeeland levert dit dus tien Zeeuwse derby’s op. Dat zijn vaak niet de makkelijkste wedstrijden, maar ze staan meestal wel garant voor veel spanning, dus redenen genoeg om naar de Baskensburg te komen!

Ik wil iedereen, coaches, scheidsrechters, spelers en supporters een hele goede zaalcompetitie toewensen met mooie sportieve wedstrijden. Blijf blessure vrij en geniet samen van onze mooie sport. We zien elkaar snel in de Baskensburg!

Sportieve groet,

Marco van der Meule